Για τη σειρά Oral Science

Η ενέργεια στοχεύει στη δημιουργία brand awareness και στην εκπαίδευση του κοινού για τη σημασία της διαφοροποιημένης αντιμετώπισης διαφορετικών στοματικών παθήσεων. Με άξονα το ότι «Κάθε Χαμόγελο είναι Μοναδικό», η ThinkDigital δημιούργησε ένα ετήσιο πλάνο επικοινωνίας. Ο πυρήνας της καμπάνιας είναι το ανθρώπινο χαμόγελο, ξεκινώντας με την παραγωγή ενός emotional video ως «Ωδή στο Χαμόγελο». Σε δεύτερη φάση, δημιούργησε ένα εξειδικευμένο Content Hub, στο oralscience.frezyderm.com, με πυρήνα τις ιστορίες ανθρώπων που η καθημερινότητά τους απαιτεί να «φορούν» το καλύτερό τους χαμόγελο. Στο τελευταίο στάδιο, η καμπάνια στρέφεται στα προϊοντικά χαρακτηριστικά. Για τη μαζική προώθηση της ενέργειας χρησιμοποιούνται rich media και video formats σε δημοφιλή μέσα όπως τα MSN, Skype, YouTube, Facebook, Instagram, το Programmatic δίκτυο Project Agora, καθώς και το Affiliate Network της ForestView.