Επικοινωνώντας τη νέα φιάλη της μπίρας

Για να επικοινωνήσει την ανανεωμένη εμφάνιση, ο Mythos συστήνεται ξανά με νέα καμπάνια επικοινωνίας, στην οποία ο Μύθος της παρέας, του αυθορμητισμού και της απόλαυσης, κλείνει το μάτι στους καταναλωτές, με κεντρικό μήνυμα «Κάθε καπάκι και μια ιστορία». Στο τηλεοπτικό σποτ, το καπάκι ενώνει σαν μυστικός κώδικας τρεις φίλους, θυμίζοντας τις μυθικές στιγμές της προηγούμενης βραδιάς. Για τον τέταρτο της παρέας όμως, o μύθος δεν έχει τελειώσει ακόμα. Στέλνοντας ένα μήνυμα στους φίλους του, γράφει το επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας και φεύγει για το δικό του rock tour, γιατί «Παντού υπάρχει ένας Μύθος». Τη νέα τηλεοπτική καμπάνια δημιούργησε η 4WiseMonkeys, σε παραγωγή των White Room.