Περιλαμβάνει τηλεοπτικό, digital και ΒΤL ενέργειες

Ολόκληρη η καμπάνια στηρίζεται στη λέξη «μπράβο», η οποία χρησιμοποιείται σχεδόν παγκόσμια και χαρακτηρίζει την αναγνώριση, τη διάκριση, την επίτευξη των στόχων. Πρωταγωνιστές της νέας ταινίας είναι ένας σύγχρονος πατέρας και η έφηβη κόρη του, η οποία σαν επιβράβευση που πέρασε την οντισιόν σε μια σχολή χορού, ετοιμάζεται να απολαύσει ένα μοναδικό δείπνο που της ετοιμάζει εκείνος, με προϊόντα Barilla. Η πλοκή της νέας ταινίας είναι απλή, καθώς βασίζεται στην οικογενειακή θαλπωρή, στη σχέση παιδιού και γονέα, και φυσικά στο «μπράβο». Η νέα καμπάνια της Barilla θα υποστηριχθεί, εκτός από την ταινία στην τηλεόραση, και με digital επικοινωνία σε YouTube, webtv, ενέργειες στα social media, καθώς και ΒΤL ενέργειες στα σημεία πώλησης.