Σε δημιουργικό της Updated και media της Tempo OMD

Το τηλεοπτικό σποτ κινείται σε απλό και λιτό ύφος, χωρίς εικόνες αλλά με μηνύματα που εμφανίζονται στην οθόνη, τα οποία προτρέπουν τους θεατές να «κάνουν το πρώτο βήμα» και να επιλέξουν τα X-Treme Stores για τους λόγους που εμφανίζονται στο σποτ. Τα χρώματα είναι αυτά του λογοτύπου της αλυσίδας, δηλαδή άσπρο, πορτοκαλί και μαύρο. Τα media της καμπάνιας χειρίζεται η Tempo OMD. Τα X-Treme Stores είναι μια ελληνική αλυσίδα καταστημάτων fitness, η οποία ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2000 και σήμερα αριθμεί περισσότερα από 40 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο.