Σε digital marketing και Mobile Applications

Συγκεκριμένα, ο ΟΠΑΠ κέρδισε συνολικά 9 βραβεία για την εφαρμογή «Διαδρομή Προσφοράς»,  για τη νέα εφαρμογή OPAPP που λάνσαρε το 2015 καθώς και για τον social media διαγωνισμό «Το ΣΚΡΑΤΣ σε στέλνει στη Μαδρίτη με τον Ολυμπιακό». Η εφαρμογή «Διαδρομή Προσφοράς» βραβεύτηκε στο συνέδριο InfoCom Mobile World & Αpps 2015 στην κατηγορία Καλύτερη Εφαρμογή Κοινωνικής Προσφοράς, στα Social Media Αwards 2015 με βραβεία Platinum και Gold και στα Mobile Excellence Awards 2015 με βραβείο Gold. Η εφαρμογή OPAPP διακρίθηκε στα Mobile Excellence Awards 2015 με Silver και Bronze και στα Lighthouse e-volution awards 2016 με δύο Silver.

Επίσης, η ΟΠΑΠ Α.Ε. και η Ελληνικά Λαχεία Α.Ε.απέσπασαν βραβείο Silver για τον διαγωνισμό «Το ΣΚΡΑΤΣ σε στέλνει στη Μαδρίτη με τον Ολυμπιακό», στην Ενότητα Best Social Media Strategy for Brand Awareness. Για την εφαρμογή Opapp, η εταιρεία επισημαίνει ότι μέσα σε 8 μήνες από την κυκλοφορία της έχει φθάσει τα 500.000 downloads με μέση βαθμολογία από τους χρήστες 4.3 στα 5. Επίσης, πάνω από 20 εκατ. δελτία έχουν σκαναριστεί, ενώ οι χρήστες μένουν μέσα στην εφαρμογή για περισσότερα από 7,5 λεπτά κατά μέσο όρο. Η εφαρμογή χρησιμοποιείται σε όλη την Ελλάδα καθώς στο 88% των πρακτορείων έχουν ήδη κατατεθεί δελτία που ετοιμάστηκαν μέσω της OPAPP.