Ανακηρύσσεται νέος επίσημος παγκόσμιος media συνεργάτης

Ως μέρος της συμφωνίας, το Eurohoops σε τακτά χρονικά διαστήματα θα παράγει πρωτογενές περιεχόμενο για το Euroleague.net, ενώ αυξάνει την κάλυψη της Ευρωλίγκας και του Eurocup, παρέχοντας επίσημα live στατιστικά, συνεντεύξεις, blogs αθλητών, άρθρα και άλλα. Η νέα συμφωνία περιλαμβάνει, επίσης, τη συμμετοχή του Eurohoops.net σε ενέργειες marketing της Ευρωλίγκας, όπως τη δημιουργία περιεχομένου για την παγκόσμια καμπάνια 2015-16 της Turkish Airlines Euroleague, «Usual Suspects». «Αν και ήδη παρέχουμε το περιεχόμενο μας σε 6 γλώσσες, για εμάς στο Eurohoops υπάρχει μόνο μια γλώσσα, το Μπάσκετ, και αυτή η συμφωνία αναδεικνύει αυτή την αξία και την φιλοσοφία εμπράκτως», ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Eurohoops, Κωνσταντίνος Παπαλουκάς.