Η τηλεοπτική καμπάνια είναι εσωτερική παραγωγή

Το Apotel είναι ένα brand με ιστορία άνω των 20 χρόνων, ωστόσο μέχρι σήμερα δεν είχε διαφημιστεί. Η επικοινωνιακή «πρεμιέρα» του Apotel, γίνεται με τηλεοπτική καμπάνια εσωτερικής δημιουργίας και παραγωγής της Uni-Pharma. Σύμφωνα με το concept, το Apotel αναλαμβάνει να δώσει τη λύση στον έντονο πονοκέφαλο του αστροναύτη σε έναν διαστημικό σταθμό, κλείνοντας με το μήνυμα «Apotel: Αποτελεσματική λύση πάντα και παντού». Το τηλεοπτικό προβάλει παράλληλα το νέο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Uni-Pharma, μία επένδυση ύψους 35 εκατ. ευρώ. Το βιοκλιματικό εργοστάσιο έκτασης 14.000 τμ. εγκαινιάσθηκε πέρυσι και παράγει το σύνολο των προϊόντων της Uni-Pharma.