Ανάθεση μετά από spec

(ΠΑΡΙΣΙ) Η Publicis χειρίζεται ήδη και το δημιουργικό της Citibank, μέσω του εξειδικευμένου τμήματος Publicis OneCitiGlobal, το οποίο συστάθηκε πέρυσι για να παρέχει στη Citi integrated υπηρεσίες, όπως στρατηγική, creative, digital και παραγωγή. Στο κομμάτι των media, η Citibank συνεργαζόταν με διάφορα agencies ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των MEC στις ΗΠΑ και Starcom Mediavest Group σε κάποιες διεθνείς αγορές. Εκπρόσωπος της Citi ανέφερε σχετικά: «Τους τελευταίους 9 μήνες, η Citi διεξήγαγε μια διαδικασία με σκοπό να μετακινηθεί από πολλά media agencies ανά τον κόσμο, στην υιοθέτηση μιας ενιαίας διεθνούς media λύσης».

(Πηγή: Campaign)