Τα brands της Heinz κατείχε η UM

(ΠΙΤΣΜΠΟΥΡΓΚ) Η ανάθεση αυτή συνεπάγεται ότι η Starcom, η οποία κατείχε τον λογαριασμό της πρώην Kraft Foods Group, αναλαμβάνει και τα brands της Heinz στις ΗΠΑ, τα οποία χειριζόταν η UM της Interpublic. Ο εκπρόσωπος της Kraft Heinz, Michael Mullen, ανέφερε σχετικά στο Ad Age: «Καθώς προσπαθούμε να χτίσουμε κάτι πραγματικά ιδιαίτερο στην Kraft Heinz Company, εξετάζουμε κάθε πτυχή των εργασιών μας για να εξασφαλίσουμε ότι λειτουργούμε επαρκώς και αποτελεσματικά, και ότι διαθέτουμε το καλύτερο positioning για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των καταναλωτών. Στο πλαίσιο αυτό, αποφασίσαμε να εμπιστευτούμε το media planning and buying της Kraft Heinz στην Starcom, με άμεση ισχύ».

(Πηγή: Advertising Age)