Σύμφωνα με σχετική μελέτη του ΙΕΛΚΑ

Σύμφωνα με την μελέτη, η συνολική αξία των προσφορών που παρέχεται στους καταναλωτές μέσω των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ το 2014 υπολογίζεται στα 750 εκατ. ευρώ, ποσό αυξημένο κατά 12% σε σχέση με το 2013. Το ποσό αυτό αθροιστικά με τα εκπτωτικά κουπόνια αντιστοιχεί σε όφελος ανά νοικοκυριό πάνω από 180 ευρώ κατά μέσο όρο ανά έτος. Η μέση έκπτωση στο σύνολο των προϊόντων που παρέχεται μέσω των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ εκτιμάται σε 7,2%, το οποίο σημαίνει ότι οι πραγματικές τιμές είναι κατά τουλάχιστον 7% χαμηλότερες από αυτές που καταμετρώνται στο ράφι. Οι κατηγορίες με τα μεγαλύτερα ποσοστά πωλήσεων μέσω προσφορών που πλησιάζουν το 50%, είναι τα απορρυπαντικά και τα είδη υγιεινής. Επιπλέον, η μελέτη τονίζει την αυξητική τάση της έντασης των εκπτώσεων. Συγκεκριμένα, η ποσοστιαία μέση έκπτωση αυξήθηκε από 13,4% το 2013 σε 19,1% το 2014, προκαλώντας έτσι πραγματική μείωση τιμών 5,4%.