Μετονομασία της εταιρείας τεχνολογίας VCI

Η νέα ονομασία έχει σαφή αναφορά στις λέξεις «motive» και «motivation», ενώ, στο minimal λογότυπο, τα γράμματα «V» και «A» μετατρέπονται σε βέλη, συμβολίζοντας ανάλογα τη μέγιστη συνεισφορά της εταιρείας στους στόχους των πελατών και το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Το λογότυπο μεταφέρει επίσης τις έννοιες της ευελιξίας και προσαρμογής. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της VCI, Γιώργος Καραντώνης, ανέφερε σχετικά: «Η αλλαγή ονόματος εκκρεμούσε αρκετό καιρό. Είχαμε αφιερώσει αρκετούς πόρους και προσπάθεια εσωτερικά, αλλά παραμέναμε αναποφάσιστοι και διστακτικοί.

Η Brandexcel μας καθοδήγησε με ασφάλεια και επαγγελματισμό μέσα από μια δομημένη διαδικασία με σφικτό χρονοδιάγραμμα να καθορίσουμε τα χαρακτηριστικά του νέου ονόματος και να το επιλέξουμε μέσα από σειρά αξιόλογων εναλλακτικών προτάσεων». Στα χρώματα του λογοτύπου, το μαύρο επικοινωνεί με απλό, δυναμικό και σαφή τρόπο τη διείσδυση στον κόσμο της τεχνολογίας και το πράσινο δίνει το μήνυμα της αισιοδοξίας και της προσεκτικής φροντίδας.