Η πρώτη φάση της ενέργειας απέφερε 2.000 νέους FB φίλους για την Κύκνος

Συγκεκριμένα, σε λιγότερο από έναν μήνα, με βασικό συστατικό το νέο προϊόν Κύκνος Pizza Sauce, το κοινό δημιούργησε περισσότερους από 7.000 virtual γευστικούς συνδυασμούς πίτσας ξεπερνώντας τις 14.000 συμμετοχές. Από την αρχή της ενέργειας, οι φίλοι της σελίδας άρχισαν να αυξάνονται ξεπερνώντας τους 2.000 νέους φίλους σε διάστημα μικρότερο των 3 εβδομάδων. Όλα τα παραπάνω συντέλεσαν στη σημαντική αύξηση του Engagement της σελίδας του Κύκνου κατά τη διάρκεια της ενέργειας. Η πρώτη φάση της ενέργειας ολοκληρώθηκε στις 20 Φεβρουαρίου, με τη δεύτερη φάση να αναμένεται να ξεκινήσει μετά το Πάσχα.