Με νέο λογότυπο, περιεχόμενο και ανανεωμένο responsive site

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Το επαναλανσάρισμα πραγματοποιήθηκε μετά από πολύμηνη διερευνητική διαδικασία, και περιλαμβάνει νέο λογότυπο, το νέο motto «The Smart Filter», καθώς και νέους τομείς περιεχομένου. Το brand λανσάρει, επίσης, το καθημερινό δελτίο «18:05» με τα 5 πράγματα που το κοινό του Brand Republic θα πρέπει να ξέρει στο τέλος κάθε ημέρας. Το site θα συνεχίσει να φιλοξενεί τα κυριότερα νέα των Campaign, Marketing και Media Week, αλλά θα φέρει και αποκλειστικό περιεχόμενο. Σε αυτό περιλαμβάνεται, μεταξύ άλλων, ένα κανάλι αφιερωμένο στο κοινό περιβάλλον marketing και επικοινωνίας, αλλά και περιεχόμενο που θα στοχεύει σε νέα ταλέντα, όπως άρθρα και insights για θέσεις εργασίας. Έμφαση θα δοθεί, επίσης, στην περαιτέρω κάλυψη του κόσμου της τεχνολογίας, όπως διαφημιστική τεχνολογία, start-ups, connected brands και wearables.