Για τον digital και social media λογαριασμό του brand

(ΡΟΤΕΡΝΤΑΜ) Η διαδικασία είναι ανοιχτή για όλα τα agencies στο roster της Unilever, αλλά και για άλλα που δεν συνεργάζονται με αυτήν. Εκπρόσωπος της Unilever επιβεβαίωσε τη διεξαγωγή του spec, σημείωσε ότι η Beauty Seen παραμένει το κύριο PR agency της Toni & Guy και ανέφερε σχετικά με τη διαδικασία: «Όπως και στο παρελθόν, βασιζόμαστε στην ισορροπία μεταξύ των μακροχρόνιων σχέσεών μας με agencies και μιας φρέσκιας ματιάς, για να πετύχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα για την Toni & Guy». Τον περσινό Απρίλιο, οι Unilever και Razorfish δημιούργησαν YouTube κανάλι με tutorials για styling μαλλιών από γνωστές vloggers, με σκοπό την προώθηση brands όπως τα Toni & Guy, Dove και VO5. Υπενθυμίζεται ότι, η Unilever βρίσκεται σε διαδικασία αναθεώρησης του παγκόσμιου media λογαριασμού της, ο οποίος μοιράζεται μεταξύ των Mindshare, Initiative και PHD.