Αφορά μεταξύ άλλων στο συνολικό σχεδιασμό του brand, website, corporate video, branding
Η A3 ανέλαβε τo συνολικό σχεδιασμό του νέου brand καλλυντικών Origanum Skinkare.

Πρόκειται για μια νέα σειρά που βασίζεται στο έλαιο της ελληνικής ρίγανης, η οποία θεωρείται η ποιοτικότερη στον κόσμο και είχε σημαντικό ρόλο όχι μόνο στην αρχαιότητα αλλά και στην αρχαία ελληνική ομορφιά. Έτσι, με στόχο να παραπέμψει σε κάτι εξ ορισμού ελληνικό, όπως είναι η ρίγανη, η A3 σχεδιάσε ένα λογότυπο βασισμένο σε ένα αρχαιοελληνικό αρχιτεκτονικό στοιχείο, το ανθέμιο. Για το packaging του brand, χρησιμοποιήθηκε οικολογικό χαρτί -χωρίς λεύκανση- κάτι το οποίο συνάδει με τη γενική φιλοσοφία της μάρκας. Παράλληλα, η A3 ανέλαβε το website, το corporate video, τα προωθητικά υλικά και το branding των εκθεσιακών περιπτέρων και του κεντρικού καταστήματος της Origanum στη Θεσσαλονίκη. Η σειρά Origanum Skincare περιλαμβάνει κρέμα προσώπου και σώματος, ορό προσώπου και λάδι σώματος.