Κλειστή διαδικασία
Διαδικασία κλειστού spec για υπηρεσίες ψηφιακής επικοινωνίας έχουν ξεκινήσει η ΟΠΑΠ και η Ελληνικά Λαχεία ΑΕ, αποστέλλοντας σχετικές προσκλήσεις σε περιορισμένο αριθμό εταιρειών.

Στόχος είναι η ανάπτυξη συνεργασίας με εταιρείες ψηφιακής επικοινωνίας, οι οποίες θα καλύψουν τις ανάγκες ψηφιακού marketing των ΟΠΑΠ και Ελληνικά Λαχεία ως το τέλος του 2015. Σύμφωνα με την προκήρυξη, ένα από τα agencies που θα επιλεγούν θα είναι ο κύριος ανάδοχος, ο οποίος θα προσφέρει ένα σύνολο υπηρεσιών με retainer fee. Επιπρόσθετα, θα επιλεγούν και άλλα agencies για να προσφέρουν υπηρεσίες on project, επί τη βάση συμφωνημένου τιμοκαταλόγου.

Το έργο χωρίζεται σε 3 ζητούμενα: 1) Δημιουργική πρόταση για digital activation, 2) Δημιουργική πρόταση για τον ανασχεδιασμό του εταιρικού site ΟΠΑΠ με σύνδεση της Ελληνικά Λαχεία, 3) Ανάπτυξη ψηφιακής στρατηγικής για τα brands ΟΠΑΠ και Ελληνικά Λαχεία. Η προκήρυξη δεν αναφέρει προϋπολογισμό, ωστόσο είναι ενδεικτικό ότι για το κομμάτι του digital activation, το συνολικό budget ψηφιακής παραγωγής ορίζεται σε 100.000 ευρώ και για τις δύο εταιρείες. Οι συμβάσεις με τους αναδόχους που θα προκύψουν θα είναι ετήσιες, με δικαίωμα ανανέωσης έως 3 χρόνια.Οι υποψήφιοι που έχουν προσκληθεί, καλούνται να υποβάλουν προσφορές μέχρι την Παρασκευή, 30 Ιανουαρίου.