Με σκοπό την προσέλκυση επενδυτών
H Solid λανσάρει, για λογαριασμό του κλάδου Εστίασης της Vivartia Goody’s - Everest, το νέο website www.vivartiafoodservice.com.

H Solid είναι υπεύθυνη τόσο για τον σχεδιασμό όσο και την κατασκευή του νέου site. Στόχος του είναι να ενημερώσει το κοινό σχετικά με τις ευκαιρίες επένδυσης των brands Goody’s, Everest, Flocafe και La Pasteria, και να τονίσει τα προνόμιά τους ώστε να προσελκύσει ενδιαφερόμενους επενδυτές (franchisees), κυρίως σε χώρες του εξωτερικού. Η ιστοσελίδα είναι δίγλωσση (Ελληνικά, Αγγλικά), διαθέτει responsive στοιχεία ώστε να προσαρμόζεται σε διάφορες αναλύσεις, ενώ διαθέτει ειδική φόρμα ώστε οι υποψήφιοι franchisees να κάνουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους για ενδεχόμενη συνεργασία.