Ενίσχυση υπηρεσιών Field Marketing και Data Analytics στον χώρο της λιανικής
H MSPS προχωρά σε συνεργασία με την εταιρεία παροχής υπηρεσιών αναγνώρισης εικόνας, διαχείρισης ραφιού, reporting και ανάλυσης, Trax Image Recognition.

Η τεχνολογία αναγνώρισης εικόνας της Trax παρέχει ακριβείς και άμεσες πληροφορίες από τις επισκέψεις στα καταστήματα. Εκπρόσωποι πωλήσεων μπορούν να βγάλουν φωτογραφία τα ράφια των καταστημάτων με smartphone ή tablet και, μέσα σε ελάχιστο χρόνο, ο ειδικός αλγόριθμος της Trax αναλύει τα δεδομένα και ετοιμάζει report που περιέχει πληροφορίες όπως διανομή προϊόντων, o.o.stock, μερίδιο ραφιού, κινήσεις ανταγωνισμού, shelf standards, planogram compliance, τιμές κ.α. «Η συνεργασία αυτή αποδεικνύει την δέσμευση της MSPS να παρέχει εξελιγμένες λύσεις στα τμήματα πωλήσεων και marketing. Θα δώσει τόσο στους πελάτες όσο στους και στους συνεργάτες μας πρόσβαση σε μία τόσο εξελιγμένη τεχνολογία που θα έχει άμεση επιχειρηματική αποτελεσματικότητα. Με τον τρόπο αυτό οι πελάτες μας θα μπορούν να βελτιώσουν σημαντικούς δείκτες αποδοτικότητας στα σημεία πώλησης αποκτώντας έτσι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα» ανέφερε ο Χρήστος Δαμαλάς, Διευθύνων Σύμβουλος της MSPS.