«Στον αέρα» corporate ΤVC, δημιουργία της Tribe
Το Πλαίσιο συμπληρώνει φέτος 45 χρόνια πορείας και λανσάρει ευρεία καμπάνια, η οποία περιλαμβάνει τηλεοπτική προβολή, κατάλογο – λεύκωμα και φωτογραφικό flashback στο http://www.plaisio.gr/ και στο http://tinyurl.com/qdcdtcy.

Το τηλεοπτικό σποτ έκανε πρεμιέρα στις 28 Νοεμβρίου, είναι διάρκειας 46 sec και αποτελεί δημιουργία της Tribe. Πρόκειται για μία «καθαρόαιμη» corporate επικοινωνία, η οποία προβάλει τον τρόπο με τον οποίο το Πλαίσιο έχει συνδεθεί εδώ και χρόνια με κάθε πλευρά της ζωής μας, ακόμη και με τα επεισόδια που σημειώνονται συχνά στο κέντρο της Αθήνας και στα οποία το ιστορικό μαγαζί της Στουρνάρη «αντέχει» διαχρονικά.

Όλες οι δράσεις της καμπάνιας στόχο έχουν την ανάδειξη του ιστορικού χαρακτήρα της εταιρείας, των αναμνήσεων και συναισθημάτων που τη συνοδεύουν. Στο πλαίσιο αυτό, η αλυσίδα δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να συμμετέχουν στην επέτειο, ανεβάζοντας μια φωτογραφία από ένα παλιό αντικείμενο από το Πλαίσιο στο Plaisio@Facebook και να συμμετάσχουν έτσι στο flashback Τεχνολογίας. Το πρώτο κατάστημα Πλαίσιο ξεκίνησε στην Οδό Στουρνάρη. Ήταν μόλις 14 τ.μ, στην επιγραφή του ανέφερε «Πλαίσιο είδη σχεδίου» και πρώτοι πελάτες του ήταν φοιτητές και εν δυνάμει αρχιτέκτονες.