Τον λογαριασμό κατέχει από το 1999 η BBH, δημιουργός του «Keep Walking»

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Την διαδικασία, η οποία βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο, χειρίζεται η ίδια η Diageo, έχοντας ήδη έρθει σε επαφή με περιορισμένο αριθμό διαφημιστικών εταιρειών. Σε αυτές, συμπεριλαμβάνεται και η Bartle Bogle Hegarty, η οποία κατέχει τον λογαριασμό από το 1999 και είναι η δημιουργός του γνωστού μηνύματος «keep walking» που τρέχει σε πάνω από 100 αγορές από το 2000.

Ο Guy Escolme, Global Brand Director του Johnnie Walker, ανέφερε: «Η σχέση του brand με την BBH υπήρξε εξαιρετικά επιτυχής. Ως ηγέτης της αγοράς, το Johnnie Walker νιώθει ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να προσκαλέσει επιλεγμένα agencies, συμπεριλαμβανομένης της BBH, για να δούμε πως θα πάμε το brand μπροστά στο μέλλον». Το brand έχει συνεργαστεί και με άλλα agencies σε συγκεκριμένα projects, όπως με την Anomaly New York για το πρόσφατο «the gentleman’s wager».