Με τίτλο Shop the world, και ισχυρή παρουσία στα social media

(ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ) Η καμπάνια «Shop the world» θα κυκλοφορήσει στις 13 Οκτωβρίου, με στόχο να δείξει στους καταναλωτές ότι «όπου κι αν πας, ότι κι αν δεις, εμπνέεσαι από τα πράγματα γύρω σου, τα οποία μπορεί να αγοράσεις άμεσα στο eBay». Πέραν του τηλεοπτικού σποτ, ο retailer θα τρέξει την καμπάνια, για πρώτη φορά, στα social media, ενισχύοντας την παρουσία του σε αυτά. Επιπλέον, η επιλογή Collections στην αρχική σελίδα του eBay θα συνδέεται άμεσα με την καμπάνια, παραθέτοντας τα προϊόντα και τις κατηγορίες που εμφανίζονται σε αυτήν. Η Shop the world είναι αποτέλεσμα spec που ξεκίνησε νωρίτερα μέσα στο έτος, με την Goodby Silverstein & Partners της Omnicom να αναλαμβάνει το δημιουργικό και την MediaCom της WPP τα media του online retailer.