Ο επικεφαλής του Ομίλου Αntenna παρουσίασε τη στρατηγική του Ομίλου για τη νέα σεζόν

«Αυτό είναι το αποτέλεσμα μιας μακροχρόνιας στρατηγικής που σχεδιάσαμε με προσοχή και εφαρμόσαμε με αυστηρή πειθαρχία» ανέφερε χαρακτηριστικά. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε, ο Όμιλος Antenna δραστηριοποιείται σήμερα σε 13 χώρες σε 12 διαφορετικούς κλάδους, με περισσότερους από 2.600 εργαζόμενους, ενώ το κοινό στο οποίο απευθύνεται ξεπερνά τα 46 εκατ. στην ελεύθερη τηλεόραση, ενώ διαθέτει και κάλυψη σε 85 εκατ. σπίτια μέσω καλωδιακών και δορυφορικών δικτύων. Ο Θ. Κυριακού αναφέρθηκε στην πρωτοβουλία του Ομίλου να δημιουργήσει καμπάνια για την προβολή της χώρας μας και της ελληνικής επιχειρηματικότητας στο εξωτερικό, με τίτλο «We support Greece».

Σύμφωνα με τον ίδιο, η παρακολούθηση των τάσεων και των αναγκών των τηλεθεατών είναι ανάμεσα στις προτεραιότητες της λειτουργίας του ΑΝΤ1, ενώ μεγάλη είναι η έμφαση που δίνει ο Όμιλος στη διαδικτυακή τηλεόραση, αφού «το 80% των Ελλήνων που χρησιμοποιεί το internet δηλώνει πως παρακολουθεί τηλεόραση online, ενώ το 68% αναφέρει πως όταν ακούει τον όρο WebTV σκέφτεται αυτομάτως τον ANT1».

Στο πλαίσιο αυτό, ο Όμιλος ενισχύει περαιτέρω το Netwix. O Θ. Κυριακού τόνισε παράλληλα ότι η έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες του περιεχομένου του ΑΝΤ1, ενώ επισήμανε τη σημασία των ανθρώπων του ΑΝΤ1 και την ουσιαστική συμβολή τους στην επιτυχημένη λειτουργία του, κάνοντας αναφορά στις νέες θέσεις εργασίας που προσέφερε ο ΑΝΤ1 στην ελληνική αγορά, οι οποίες μόνο για το 2014 ήταν 160.