Στο πλαίσιο digital καμπάνιας για τον καρκίνο του μαστού

Επιστρατεύοντας την τεχνολογία, δημιούργησαν ένα βίντεο με χιουμοριστικό περιεχόμενο, στο οποίο παρουσιάζεται η πρώτη Bra Cam, μια κρυφή κάμερα που τοποθετείται στο σουτιέν μιας γυναίκας που καταγράφει την καθημερινότητά της, καθώς και το πόσο συχνά κατά τη διάρκειά της, κάποιος την «τσεκάρει». Μετρώντας πόσες φορές κάποιος «τσέκαρε» το στήθος της γυναίκας, το βίντεο προσπαθεί να περάσει το μήνυμα: «Αφού όλοι σε προσέχουν, γιατί δεν προσέχεις κι εσύ τον εαυτό σου;». Τα Fitness με την digital καμπάνια τους CheckYourSelfie, διαδίδουν το μήνυμα της αυτοεξέτασης.