Συμπληρώνοντας καλύτερα την ψηφιακή τους παρουσία

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Πρόκειται για την πρώτη ανανέωση της μορφής τους εδώ και 7 χρόνια, η οποία αναμένεται να προσδώσει μεγαλύτερο κύρος και έμφαση στην έντυπη εφημερίδα ως πηγή στοιχείων και ανάλυσης. Τα δεδομένα που συνήθως παρουσιάζονταν σε πίνακες ή λίστες, θα αντικατασταθούν από visual γραφικά και infographs. Στις αλλαγές συμπεριλαμβάνεται και νέα γραμματοσειρά, με την ονομασία Financier, οι 8 στήλες σε κάθε σελίδα θα αντικατασταθούν από 6, ενώ θετικός θα είναι και ο αντίκτυπος προς τους διαφημιζόμενους, με τη δημιουργία premium διαφημιστικών χώρων. Ο Dominic Good, Εμπορικός Διευθυντής EMEA των FT, ανάφερε ότι ο επανασχεδιασμός θα επιτρέψει στο έντυπο να συμπληρώνει καλύτερα τα ψηφιακά κανάλια έκτακτων ειδήσεων.