Λύση διαχείρισης της εμπειρίας των πελατών σε πραγματικό χρόνο

Το Echo ενσωματώνει τα σχόλια των πελατών σε μια διαδραστική πλατφόρμα που χρησιμοποιεί οπτικοποιήσεις δεδομένων για να αποκαλύψει τάσεις, να αποστείλει προειδοποιητικές επισημάνσεις και να αναδείξει επιτυχίες μέρους ή του συνόλου της επιχείρησης. Η GfK συνδυάζει τη γνώση της εμπειρίας του πελάτη με analytics και έρευνες User Experience προκειμένου να εντοπίσει μέσω του GfK Echo, ευκαιρίες για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και να βελτιστοποιήσει τη συνολική εμπειρία των πελατών τους.

Η Ντορίνα Φυντάνη, Εμπορική Διευθύντρια Καταναλωτικής Έρευνας της GfK, σχολίασε: «Το GfK Echo θέτει νέα πρότυπα σχετικά με την διαχείριση εμπειρίας των πελατών στην ελληνική αγορά. Σε συνδυασμό με τη γνώση των συμβούλων μας και τη χρήση πρωτοποριακής τεχνολογίας, μπορεί να αυξήσει την αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε κλάδους όπως Telco, Retail, Τουρισμός, Τράπεζες, Αυτοκίνητο κ.α., μεγιστοποιώντας την αξία της σχέσης με τον κάθε πελάτη».