Experiential marketing ενέργειες για την Coca-Cola Zero

Συγκεκριμένα ανέλαβε τον σχεδιασμό, την οργάνωση και την υλοποίηση μιας σειράς ενεργειών σε επιλεγμένα σημεία σε όλη την Ελλάδα από τις αρχές Ιουνίου έως τα τέλη Σεπτεμβρίου 2014. Μέσω ειδικά σχεδιασμένων μηχανισμών και διαδράσεων, οι καταναλωτές θα ζήσουν μια ιδιαίτερη εμπειρία, έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα να ανακαλύψουν μέσα από ειδικές οθόνες τι περιέχει η Coca-Cola Zero και να ενημερωθούν μέσα από το site www.whatsinacocacola.gr. Οι ενέργειες θα πραγματοποιηθούν σε διάφορες πόλεις σε όλη την Ελλάδα. Επιπλέον, η Coca-Cola Zero θα συμμετάσχει σε μία σειρά από events μουσικά και μη, μέσα από τα οποία το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να μυηθεί στο κεντρικό μήνυμα του brand «Δοκίμασέ το-Πίστεψέ το!».