Για την social media στρατηγική που σχεδίασε για την ΑΒ Βασιλόπουλος

Η social media στρατηγική της εταιρείας συνδέθηκε λειτουργικά και ευθυγραμμίστηκε με τις offline ενέργειες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι ενέργειες που προγραμματίστηκαν για τον εορτασμό των 75 χρόνων της ΑΒ Βασιλόπουλος στα social networks, οι οποίες έτρεξαν παράλληλα με τις αντίστοιχες offline, καταλήγοντας σε σημαντική ενίσχυση της απόδοσης των τελευταίων. Τα Σελφ Σέρβις Excellence Awards 2014 διοργανώθηκαν από το περιοδικό Σελφ Σέρβις της BOUSSIAS την Τρίτη 15 Ιουλίου στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία.