Με την εταιρεία παραγωγής την Parasol.Tv

Στο τηλεοπτικό σποτ, διάρκειας 47’’, ο Βασίλης Καλλίδης ανακαλύπτει τα ποιοτικά στοιχεία του Τόστιμο με όλες του τις αισθήσεις. Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας είναι «Αυτό το ψωμί… το αντιλαμβάνεσαι με όλες σου τις αισθήσεις, το απολαμβάνεις σε υπέροχους συνδυασμούς, το μοιράζεσαι με τους αγαπημένους σου! Τώρα, το νόστιμο τρώγεται Τόστιμο!». Το σποτ προβάλλει και την διάκριση «Διεθνές Βραβείο Ανώτερης Γεύσης», την οποία λαμβάνει η οικογένεια του Κρις Κρις Τόστιμο από το 2010 και κάθε χρόνο, από το International Taste & Quality Institute (iTQi) στις Βρυξέλλες. Την παραγωγή του σποτ πραγματοποίησε η Parasol.Tv. Παράλληλα με τη νέα τηλεοπτική καμπάνια, θα πραγματοποιηθούν και Τόστιμα events με τον Βασίλη Καλλίδη, σε supermarket μεγάλων πόλεων σε όλη την Ελλάδα.