Στο πλαίσιο διεθνούς ανάθεσης στο Omnicom Group

Όπως είναι γνωστό (DF 20-05-14), η Heinz ανέθεσε το μεγαλύτερο μέρος του παγκόσμιου λογαριασμού της media planning & buying στον όμιλο Omnicom, μετά από σχετικό spec που είχε ξεκινήσει το Νοέμβριο του ‘13. Τους λογαριασμούς μοιράσθηκαν τα agencies OMD και PHD του Ομίλου, με την Tempo OMD Hellas να αναλαμβάνει τη διαχείριση του λογαριασμού στην ελληνική αγορά. Εκπρόσωπος της Heinz είχε αναφέρει με αφορμή την ολοκλήρωση του spec: «Η απόφαση πάρθηκε μετά από εξάμηνη διαγωνιστική διαδικασία, με την οποία ένας κύκλος συνεργασίας με 20 παγκόσμια media agencies απλοποιείται στα μόλις 2, με σκοπό τον καλύτερο χειρισμό του media buying and planning λογαριασμού μας».