Με τη συνεργασία Tempo OMD Hellas, BBDO Athens και DDB Athens

Όπως αναφέρει η εταιρεία σε σχετική της ενημέρωση, το δημιουργικό της καμπάνιας βασίζεται στη γυναικεία ομορφιά και στη διέγερση των αισθήσεων που προκαλεί η απόλαυση του espresso Portioli. Για το πλάνο επικοινωνίας συνεργάστηκαν οι εταιρείες Tempo OMD Hellas, BBDO Athens και DDB Athens. Σύμφωνα δε με την τελευταία κλαδική μελέτη της ICAP για την αγορά καφέ, ο espresso Portioli έχει ανέβει στην 3η θέση της ελληνικής αγοράς espresso, ενώ για το 2013 τα οικονομικά και ποσοτικά αποτελέσματα της ESE Profilo κρίνονται από την τελευταία ως ιδιαίτερα θετικά.