Η εταιρεία παρουσίασε τα οικονομικά της αποτελέσματα

Στο πλαίσιο αυτό, ο Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, δήλωσε: «Κάποιες χρονικές συγκυρίες σε συνδυασμό με έκτακτες δαπάνες σε βασικές αγορές, συνετέλεσαν σε μειωμένα αποτελέσματα. Δεδομένης της εποχικότητας, το πρώτο τρίμηνο έχει, κατά κανόνα, μικρή συνεισφορά στο σύνολο του έτους και ως εκ τούτου δεν είναι ενδεικτικό των προσδοκόμενων ετήσιων αποτελεσμάτων. Κατά το πρώτο τρίμηνο, ισχυροποιήσαμε περαιτέρω τη θέση μας στην αγορά. Επιπλέον, οι πρωτοβουλίες αύξησης των εσόδων συνέχισαν να βρίσκονται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας, αυξάνοντας τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση για ενδέκατο συνεχόμενο τρίμηνο.

Επίσης, σημειώσαμε περαιτέρω πρόοδο στη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης. Παρά τις δύσκολες εμπορικές συνθήκες στις περισσότερες περιοχές, οι προσδοκίες μας για το σύνολο του έτους παραμένουν αμετάβλητες». Ο όγκος πωλήσεων στην Ελλάδα αυξήθηκε σε μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, ενώ το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι είχε καταγράψει υψηλή διψήφια πτώση. Η αύξηση αποδίδεται στις κατηγορίες των εμφιαλωμένων νερών, των χυμών, του έτοιμου προς κατανάλωση τσαγιού και των ποτών ενέργειας, ενώ στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών καταγράφηκε μικρή πτώση.

Οι πωλήσεις της Coca-Cola Zero αυξήθηκαν κατά 5%. Η εταιρεία δηλώνει ικανοποιημένη με την αύξηση του όγκου πωλήσεων στην Ελλάδα –μετά από 16 συνεχόμενα τρίμηνα πτώσης -, παραμένει ωστόσο επιφυλακτική: «Οι εμπορικές συνθήκες εξακολουθούν να είναι δυσχερείς, τα επίπεδα ανεργίας παραμένουν κοντά στα υψηλά ιστορικά επίπεδα του 28% και δεν προβλέπεται άμεση αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.