Λήξη της συνεργασίας της με την Saatchi & Saatchi

(ΔΟΥΒΛΙΝΟ) Η ανάδοχος εταιρεία θα εργαστεί πάνω στην flagship πλατφόρμα του brand, «made of more», με έμφαση στις ψηφιακές και shopper ενέργειες. Το spec δεν επηρεάζει τις τοπικές συνεργασίες της Guinness, συμπεριλαμβανομένων των Abbott Mead Vickers BBDO σε Ηνωμένο Βασίλειο και Αφρική και BBDO New York στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με τον Grainne Wafer, global strategy and communications director της Guinness, «η ανάδοχος θα εργαστεί με τη διεθνή ομάδα και με τα υπάρχοντα τοπικά agencies, για την παγκόσμια ανάπτυξη του brand. Guinness και Saatchi & Saatchi συνεργάστηκαν για 6 χρόνια, με την τελευταία να δηλώνει ότι «ήρθε η ώρα να χωριστούν οι δρόμοι μας, καθώς η εξέλιξη του λογαριασμού άλλαξε σημαντικά τις δημιουργικές δυνατότητές του».