Με την υπογραφή της Mcgarrybowen

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Το τηλεοπτικό σποτ δημιούργησε η Mcgarrybowen, προβλήθηκε προχθές στο Ηνωμένο Βασίλειο και θα προβληθεί σε 17 ακόμη ευρωπαϊκές χώρες, έχει τον τίτλο «γίνε αναποφάσιστος», και προβάλλει τις διαφορετικές επιλογές ροφημάτων που προσφέρει η Tassimo. Κεντρικός ήρωας του σποτ ένας άνδρας ο οποίος ξεκινά τη μέρα του επιλέγοντας ένα ρόφημα Tassimo, αλλάζοντας παράλληλα επιλογές και στο ντύσιμο, το πρωινό, το σκύλο και το αυτοκίνητό του. Την καμπάνια ολοκληρώνουν καταχωρήσεις, outdoor και ψηφιακή επικοινωνία. Πρόκειται για την πρώτη δουλειά της Mcgarrybowen για το brand, η οποία αναδείχθηκε νικήτρια στο spec του ευρωπαϊκού διαφημιστικού λογαριασμού της Tassimo το 2012.