Σχεδιασμός νέας σειράς χαρτομάντιλων

(ΙΡΒΙΝΓΚ) Η κίνηση εντάσσεται στη στρατηγική του brand της Kimberly-Clark Corp., να αναδειχθεί σε trendsetter της οικιακής διακόσμησης. Μια καμπάνια με έμφαση στο design ξεκίνησε να «τρέχει» με τηλεοπτικό σποτ από την JWT New York, ενώ τα εμπνευσμένα από τάσεις της μόδας κουτιά του Mizrahi θα κυκλοφορήσουν τον ερχόμενο Απρίλιο. Ο σχεδιαστής θα συνεισφέρει και στο microsite Style Studio της Kleenex. Η διευθύντρια του brand Anna Elledge, δήλωσε: «Οι άνθρωποι συχνά χρησιμοποιούν τα κουτιά Kleenex ως αξεσουάρ των δωματίων τους. Βασικό σχεδιαστικό μέλημα του Mizrahi είναι όλοι οι καταναλωτές να έχουν πρόσβαση στο design».