Έμφαση στις διεθνείς αγορές και στο λανσάρισμα νέων προϊόντων

Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο 6μηνο επικράτησε ανοδική τάση, ωστόσο από τον Ιούλιο παρατηρήθηκε σημαντική μείωση. Ωστόσο, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, το 2013 εκτιμά ότι θα σημειώσει άνοδο του μεριδίου της, σε σχέση με πέρσι, αγγίζοντας περίπου το 13,5%–14%. Ο τζίρος της για το 2013 εκτιμάται να ανέλθει σε περίπου 53 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 17%, σε σχέση με το 2012. Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία απέκτησε παρουσία σε 20 αγορές του εξωτερικού.

Παράλληλα, υπέγραψε διεθνείς συμφωνίες με σημαντικά εμπορικά δίκτυα, όπως με την αλυσίδα liquor stores «OddBins», στη Μ. Βρετανία, με τις αλυσίδες Carrefour, Karseras, So Easy και Άλφα-Μέγα, στην Κύπρο και με την αλυσίδα «Dan Murphy’s», στη Νότια Αφρική. Παράλληλα, το 2013, προχώρησε σε συμφωνία και με τα καταστήματα αφορολογήτων ειδών. Για το 2014, σχεδιάζει την είσοδό της σε τρεις νέες αγορές και η FIX θα αποτελέσει την πρώτη ελληνική μπίρα που θα έχει παρουσία στη ρωσική αγορά. Στόχος της εταιρείας το 2014 είναι ένα μερίδιο αγοράς της τάξης του 16%. Τέλος, πρόκειται να λανσάρει νέα προϊόντα, τόσο στην κατηγορία value for money, όσο και σε πιο premium και εξειδικευμένες γεύσεις.