Νέο μοντέλο πωλήσεων και νέα συνεργασία σε επίπεδο διανομής

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρία επεκτείνει την ανάθεση της διανομής αναψυκτικών και στο Νομό Θεσσαλονίκης σε εξωτερική εταιρεία, δίνοντας τη δυνατότητα στους εργαζόμενους οδηγούς να συνεργαστούν με αυτήν ως ελεύθεροι επαγγελματίες/πάροχοι υπηρεσιών, διασφαλίζοντας τους την ομαλή μετάβαση στα επόμενα επαγγελματικά τους βήματα (αυξημένη αποζημίωση αποχώρησης, δωρεάν παραχώρηση φορτηγών, δυνατότητες συνεργασίας, υπηρεσία εξεύρεσης εργασίας από εξειδικευμένη εταιρεία), όπως έχει ήδη υλοποιηθεί επιτυχώς και στην υπόλοιπη Ελλάδα.

Η εταιρεία, όπως επισημαίνει στη σχετική ανακοίνωσή της, πήρε αυτήν την στρατηγικής σημασίας απόφαση δεδομένης της συνεχούς συρρίκνωσης της αγοράς των αναψυκτικών και του δυσμενούς οικονομικού περιβάλλοντος που είχε σημαντικές επιπτώσεις στα οικονομικά της αποτελέσματα, καταγράφοντας συσσωρευμένες ζημίες τα τελευταία χρόνια.

Η εταιρία θα συνεχίσει να επενδύει στην προώθηση των επώνυμων αναψυκτικών και χυμών της (Pepsi, HBH, Lipton, 7Up, Gatorade) προσφέροντας  αξία στους καταναλωτές με ποιοτικά και καινοτόμα προϊόντα. «Η PepsiCo πιστεύει στην Ελληνική αγορά, παράγει τα προϊόντας της στη χώρα, στηρίζει τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της αγοράζοντας πρώτες ύλες από έλληνες παραγωγούς, και συνεχίζει τη μακρόχρονη παρουσία της στην Ελλάδα  με συνέπεια και υπευθυνότητα», καταλήγει σχετικά.