Αυξημένες κατά 7,5% στο τρίτο τρίμηνο του 2013

Σε επίπεδο μητρικής εταιρείας, η Creta Farms παρουσίασε αύξηση πωλήσεων 10,7%, «ως αποτέλεσμα του επιτυχούς λανσαρίσματος καινοτόμων προϊόντων την περίοδο αυτή», όπως αναφέρεται σε σχετική της ανακοίνωση. Στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται ότι «ο Όμιλος Creta Farms συνεχίζει την υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού για περιστολή δαπανών σε ενοποιημένο επίπεδο, με αποτέλεσμα τη μείωση των δαπανών κατά 2 εκατ. ευρώ ή 5%, διατηρώντας με αυτόν τον τρόπο θετικά EBITDA σε ποσοστό 6% επί των πωλήσεων».