Για τους χυμούς της εταιρείας

Η καμπάνια αποτελούταν από 3 videos που προβάλλονταν στο YouTube, banner campaign στο Google Display Network και διαγωνισμό σε microsite εντός του olympos.gr. Δημιουργική ιδέα ήταν η ανάδειξη της γεύσης των χυμών και της ελληνικής προέλευσης των φρούτων τους μέσα από μια σειρά παροιμιών σχετικών με τα φρούτα. Έχοντας εκτεθεί στο σχετικό υλικό, οι χρήστες μεταφέρονταν στο microsite όπου μπορούσαν να επιλέξουν την παροιμία της αρεσκείας τους και να μπουν σε κλήρωση για 2 ποδήλατα ή τους χυμούς του μήνα.

Τα αποτελέσματα έφεραν το κανάλι της Όλυμπος στα 582.000 views, αύξηση 75% στο site της εταιρείας και 5.000 έγκυρες συμμετοχές. Τα αποτελέσματα της καμπάνιας στο YouTube έφεραν 2.442.765 impressions και 486.203 views. Στη banner καμπάνια τα αποτελέσματα κινήθηκαν στα 3.561.962 impressions. Την καμπάνια έτρεξε η Sheepfish, τόσο επίπεδο Google Αdwords όσο και δημιουργίας και υλοποίησης της ιδέας.