Με τίτλο «Τι καλό θα μαγειρέψουμε;»

Η καμπάνια που λανσαρίσθηκε τον Ιούλιο, απευθύνεται σε όλους τους φίλους της μαγειρικής που μεγάλωσαν με τα νόστιμα και θρεπτικά πιάτα της απλής κουζίνας. Σε online επίπεδο αναπτύσσεται σε ιστοσελίδες υψηλής επισκεψιμότητας, στην ιστοσελίδα Knorr.gr καθώς και στο Facebook/KnorrGreece, συστήνοντας πρωτότυπες συνταγές. Στο Facebook «τρέχει» application που καλεί τους χρήστες να στείλουν τη δική τους συνταγή και να μπουν σε κλήρωση για δώρα. Σε offline επίπεδο, «τρέχουν» promos σε μεγάλες αλυσίδες supermarket (Μασούτης, Γαλαξίας, Σκλαβενίτης, Βερόπουλος, Χαλκιαδάκης), με δώρα όπως πολυσέλιδο έντυπο με συνταγές. Τέλος, από τις 2 Σεπτεμβρίου ξεκίνησε και η καμπάνια στην τηλεόραση, όπου προβάλλονται δύο διαφημιστικά σποτ, με πρωταγωνιστές τους σεφ Ντίνα Νικολάου και Βασίλη Καλλίδη.