Μια ακόμη περίπτωση client conflict;

Η μετακίνηση ακολουθεί πρόσφατη ανακοίνωση της Energizer, σύμφωνα με την οποία σκοπεύει να επικεντρωθεί περισσότερο σε ενέργειες ανάπτυξης των brand για τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας, υπό την πίεση του ανταγωνισμού.

Πιθανότατα, όμως, σχετίζεται και με το γεγονός ότι η Grey κέρδισε τον μεγαλύτερο λογαριασμό, βάσει δαπανών, της Procter & Gamble, τη Gillette. Grey και JWT αρνήθηκαν να σχολιάσουν ενώ από την πλευρά της, εκπρόσωπος της P&G δήλωσε ότι δεν γνωρίζει την ύπαρξη conflict. Κατά το πρώτο 9μηνο του έτους, οι διαφημιστικές δαπάνες της Energizer παρουσιάστηκαν ελαφρά μειωμένες σε σχέση με πέρυσι, αναμένεται ωστόσο να αυξηθούν, δεδομένης της στροφής της εταιρείας στο brand-building.