Νέα καμπάνια για την αγορά των ΗΠΑ

Σύμφωνα με το brand, το cocktail δημιουργήθηκε στην Κούβα το 1900, όταν ο τότε συνταγματάρχης Ρούσβελτ βοήθησε στον αγώνα ανεξαρτησίας της χώρας από τους Ισπανούς. Η καμπάνια με τίτλο «Vivimos!», δημιουργήθηκε για την αγορά των ΗΠΑ. Η ιστορική αναδρομή φαίνεται να αποτελεί «μόδα» για τα brands της κατηγορίας. Πρόσφατα η Diageo «έφερε» στη ζωή από την εποχή του 1600 τον Captain Henry Morgan, για την αντίστοιχη μάρκα ρούμι που διαθέτει.

Η William Grant & Sons σύστησε τον Norman «Sailor Jerry» Collins, έναν ναυτικό του 1900, σε καμπάνια της για το ρούμι Sailor Jerry. «Το Bacardi είναι εξαιρετικά επιτυχημένο, αλλά ο κόσμος δεν γνωρίζει την ιστορία του», λέει ο T. Whitmoyer, της Bacardi. Η νυχτερίδα στο λογότυπο του brand, λέγεται ότι πηγαζει από τις νυχτερίδες που φώλιαζαν στη στέγη του τσίγκινου αποστακτηρίου όπου ξεκίνησε η παραγωγή του το 1862 στην Κούβα, από τον Don Facundo Bacardi Masso.