Σειρά σημαντικών προσφορών για τα brands Mythos, Kaiser, Kaiser Blonde, Henninger και Carlsberg

Όπως δήλωσε ο Ανδρέας Αγραπίδης, Διευθυντής Πωλήσεων Off Trade της Μύθος Ζυθοποιία, «το “Mythικό Πάσχα” αποτελεί για εμάς στη Μύθος έναν πρωτότυπο και καινοτόμο τρόπο για να επικοινωνήσουμε με τους καταναλωτές μας μέσα από τα εργαλεία των πελατών μας. Στόχος μας είναι να συνδέσουμε το premium portfolio των μαρκών μας με τις πιο χαρακτηριστικές περιστάσεις κατανάλωσης, ώστε οι καταναλωτές να έχουν την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά και να γνωρίσουν την κατηγορία της μπύρας. Είμαστε σίγουροι πως η συγκεκριμένη δράση θα έχει ανταπόκριση και θα μας δώσει το κίνητρο να συνεχίσουμε προς αυτήν την κατεύθυνση και στο μέλλον».