Έρευνα της Deloitte για το 2013

Σύμφωνα με την αναφορά, οι πωλήσεις αυτών αγγίζουν τα 4 τρισ. δολάρια το λογιστικό έτος 2011 (Ιούνιος 2011-Ιούνιος 2012). Η αύξηση που σημείωσαν οι πωλήσεις των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου φτάνει το 5% από έτος σε έτος παρά την παγκόσμια οικονομική ύφεση και τα εμπορικά έσοδα αυξήθηκαν σημαντικά για τις εταιρείες που εδρεύουν στις αναδυόμενες αγορές στην Αφρική, τη Μέση Ανατολή, τη Λατινική Αμερική και την περιοχή Ασίας Ειρηνικού (εκτός της Ιαπωνίας).

«Παρά την παγκόσμια οικονομική ύφεση, οι καταναλωτές δεν περιορίζουν τις αγορές τους το 2011, γεγονός το οποίο ενίσχυσε τις πωλήσεις παγκοσμίως. Η φετινή αναφορά δείχνει αύξηση του αριθμού των λιανέμπορων ώριμων αγορών που προσανατολίζουν τις επιχειρήσεις τους προς τις ξένες αγορές αναζητώντας ελκυστικότερες ευκαιρίες ανάπτυξης, ακολουθώντας πολλαπλές στρατηγικές εισόδου σε νέες αγορές συμπεριλαμβανομένων και των franchising, licensing και κοινοπραξιών, μαζί με ιδιόκτητες επεκτάσεις» δήλωσε η Dr. Ira Kalish, Director of Global Economics της Deloitte Services LP στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ένα ακόμα σημαντικό συμπέρασμα είναι ότι τα FMCG ξεπέρασαν σε πωλήσεις τα καταστήματα εμπορίας διαρκών καταναλωτικών αγαθών και τα καταστήματα ειδών μόδας.

Deloitte: Οι 10 μεγαλύτερες εταιρείες λιανεμπορίου διεθνώς
Κατάταξη  Εταιρεία   Χώρα προέλευσης Λιανικές πωλήσεις 2011  (εκατ, δολ) Ετήσια έσοδα ομίλου 2011 (εκατ. δολ)
1 Wal-Mart Stores, Inc. ΗΠΑ 446,950 446,950
2 Carrefour S.A. Γαλλία 113,197 115,277
3 Tesco PLC Ηνωμ. Βασίλειο 101,574 103,244
4 Metro AG Γερμανία 92,905 92,905
5 The Kroger Co. ΗΠΑ 90,374 90,374
6 Costco Wholesale Corporation ΗΠΑ 88,915 88,915
7 Schwarz Unternehmens Treuhand KG Γερμανία 87,841 87,841
8 Aldi Einkauf GmbH & Co. oHG Γερμανία 73,375 73,375
9 Walgreen Co. ΗΠΑ 72,184 72,184
10 The Home Depot, Inc. ΗΠΑ 70,395 70,395