Εστιάζοντας στην παράδοση και στη φύση, η καμπάνια επικοινωνεί την έμφαση της γαλακτοβιομηχανίας στην τοπική παραγωγή, στην ποιότητα και στην παράδοση. Στην επικοινωνία πρωταγωνιστούν μέλη των 700 οικογενειών κτηνοτρόφων που ζουν στη Ροδόπη και ασχολούνται με το γάλα. «Η φύση μας έκανε γαλατάδες. Αυτό μάθαμε να κάνουμε και το κάνουμε καλά», αναφέρει ένας από τους πρωταγωνιστές. Η επικοινωνία, που περιλαβάνει εντυπωσιακά πλάνα από το φυσικό περιβάλλον της Ροδόπης, κλείνει με το μήνυμα: «Ροδόπη. Γάλα πάνω απ’ όλα». Όσον αφορά στην G 360, πρόκειται για ένα νέο σχήμα στο χώρο της διαφήμισης, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες έχει δημιουργηθεί από τον Στάθη Γεωργιάδη.