Η Audiovisual εξαγόρασε την International Gaming & Entertainment

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει στη δημοσιότητα, το «Call of Duty: Black Ops II» ξεπέρασε στην Ελλάδα τις πωλήσεις του περσινού «Modern Warfare 3» πάνω από 10%, διατηρώντας τις πωλήσεις των video games σε υψηλά επίπεδα. Σύμφωνα με την εταιρεία τα στοιχεία δείχνουν ότι η τάση για διασκέδαση στο σπίτι, οδηγεί στην αύξηση των πωλήσεων video παιχνιδιών, παρά την κρίση στον κλάδο της ψυχαγωγίας.

Στο πλαίσιο της δυναμικής των video games στην ελληνική αγορά, η εταιρεία Audio Visual Enterprises S.A. προχώρησε στην πλήρη εξαγορά της International Gaming and Entertainment (IGE Α.Ε. – αντιπρόσωπο της Activision και άλλων μεγάλων εταιριών του χώρου) από την εταιρεία Dionic AEBE. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου της Audio Visual, Χάρυ Αντωνόπουλος ανέφερε σχετικά: «Είναι στρατηγική επιλογή να μπούμε στα video games. Το DVD που παλαιότερα κυριαρχούσε στο Home Entertainment έχει πλέον αντικατασταθεί από τα video games, τα οποία παρουσιάζουν κυριολεκτικά σαρωτική αύξηση.

Αρκεί να αναφέρω ότι τα έσοδα από τις πωλήσεις ενός καλού video game ξεπερνούν πολλές φορές το box office μεγάλων κινηματογραφικών επιτυχιών. Είναι συνειδητή πολιτική της εταιρείας να επιμείνει στα video games όχι μόνον στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό».