Mε απόφαση της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας

Σύμφωνα με την Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου του ΣΕΕ, το εν λόγο σποτ «τοποθετείται συγκριτικά απέναντι στον κλάδο των επιχειρήσεων video club που δραστηριοποιούνται στην αγορά». Όπως αναφέρει η σχετική απόφαση της 19ης Νοεμβρίου, «η Επιτροπή ομόφωνα αποφάσισε ότι η συνολική εντύπωση που δημιουργείται από την υπό έλεγχο επικοινωνία, ενδεχομένως να επηρεάσει αρνητικά την αντίληψη του καταναλωτή γενικότερα για τον κλάδο των επιχειρήσεων video club, προσκρούει στα άρθρα 11 και 12 του ΕΚΔ-Ε και πρέπει να τροποποιηθεί αναλόγως εντός 7 ημερών». Επίσης δεν είναι ορατό στην επικοινωνία ότι, μπορεί η συνδρομή να είναι δωρεάν για τους πρώτους 6 μήνες, ωστόσο ο συνδρομητής το διάστημα αυτό πληρώνει κανονικά την «ενοικίαση» ταινιών. Έτσι η επικοινωνία αυτή προσκρούει στα άρθρα 3 και 5 του ΕΚΔ-Ε.