Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Σπύρος Δεσύλλας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ελαΐς Unilever Hellas στη συνέντευξη τύπου που δόθηκε στο πλαίσιο της ξενάγησης δημοσιογράφων στο νέο Κέντρο Διανομής της εταιρείας στο Σχηματάρι, η μείωση του κόστους των εν λόγω προϊόντων περνά και μέσα από τη μείωση του διαφημιστικού budget. Συγκεκριμένα, ανέφερε πως η νέα σειρά θα διαφημιστεί έως ότου γίνει γνωστή στον καταναλωτή και κατόπιν η διαφημιστική της προβολή θα διακοπεί. Αξίζει να σημειωθεί πως, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, η Unilever στην Ελλάδα είναι ο Νο 1 διαφημιζόμενος σε μη διαρκή καταναλωτικά προϊόντα.