Υπό την επιμέλεια της OgilvyOne

Για να αποκαλυφθεί ο νέος Nescafé Classic, η cover photo της Facebook σελίδας του μετατράπηκε σε πραγματική βιτρίνα. Συγκεκριμένα, κατασκευάστηκε μια διάφανη βιτρίνα, γέμισε με κόκκους καφέ, κρύφτηκε μέσα η νέα συσκευασία και ζητήθηκε από τους ίδιους τους fans να κάνουν την αποκάλυψη. Όσοι περισσότεροι fans έκαναν like, τόσο έπεφτε η στάθμη του καφέ αποκαλύπτοντας τη συσκευασία. Η ενέργεια έχει αποσπάσει την προσοχή διεθνών Μέσων και έχει δημοσιευτεί στο «Ads of the World» και το «Creativity Online».