(ΛΟΝΔΙΝΟ) Σύμφωνα με πληροφορίες, το spec «τρέχει» το τμήμα προμηθειών της Τράπεζας, με την επίβλεψη του Marketing Director του HSBC Group, Chris Clark. Η ετήσια δαπάνη marketing της HSBC ανέρχεται σε 400 εκατ. λίρες και το πιθανότερο είναι ότι η διαδικασία θα κινηθεί κατ΄αρχάς στο επίπεδο του δημιουργικού, με την Τράπεζα να επιθυμεί την ανάθεση σε περισσότερες από μία εταιρείες. Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, η διαδικασία είναι κλειστή και έχουν επιλεγεί τα agencies που θα συμμετάσχουν, στα οποία συμπεριλαμβάνεται και η JWT που χειρίζεται το λογαριασμό. Η HSBC αναμένεται να έχει καταλήξει στους νέους διαφημιστικούς συνεργάτες της το πρώτο τρίμηνο του 2013.