(ΛΟΝΔΙΝΟ) Η καμπάνια αποτελείται από σειρά τριών ταινιών που δημιούργησε η Abbott Mead Vickers της BBDO, για την προώθηση του νέου A-Class στους νεότερους καταναλωτές και πρωταγωνιστούν ένας μουσικός και ένας επαγγελματίας οδηγός, σε μια περιπέτεια καταδίωξης. Στο τέλος των δύο πρώτων σποτ, οι θεατές θα κληθούν να διαλέξουν ποιά θα είναι η επόμενη κίνηση των χαρακτήρων, ψηφίζοντας μέσω του Twitter στο hastag #Youdrive.

Τα τρίτο σποτ, που θα είναι σημαντικά μεγαλύτερο, θα κάνει αναδρομή των δύο προηγούμενων, θα αποκαλύψει το τελευταίο κεφάλαιο της ιστορίας, ενώ επίσης θα εμφανίσει στατιστικά δεδομένα της ψηφοφορίας που προηγήθηκε. Όπως ανέφερε ο David George, Marketing Director της Mercedes-Benz Μ. Βρετανίας, «η νέα A-Class και η καμπάνια, ενθαρρύνουν τους νέους να κάνουν αυτό που απολαμβάνουν: Να εμπλακούν».